Összes oldalmegjelenítés

2012. november 2., péntek

2. rész 7. fejezet

Itt van egy új feji. Úgy érzem ezzel még tartozom mert sokáig nem hoztam újat. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást.!  :)


"-Biztonsági öveket bekapcsolni a repülőgép zuhanásnak indul.."


-Niall megfogunk halnii - ordítoztam. 
-Kicsim nyugi - .. próbált nyugtatni Niall.
-Niall nem fogok megnyugodni.
-Hölgyem nyugodjon meg - jött oda hozzánk egy nő.
Niall csak megfogta a kezemet és megcsókolt.
Éreztem ahogy nagy sebességgel esünk lefelé. És nem éreztem magam mellett Niallt. Nem éreztem puha kezét a kezemen. A szememből könnyek pottyantak le a combomra. 
-NIALL - csak kiabáltam.
Fel kell állnom megkeresni Niallt. Ő az életem értelme. Nélküli mit is érhetek. Huhh.. felálltam és elindultam. Az emberek a földön feküdtek próbáltak kapaszkodni valamiben. Én megcsúsztam és hasra estem a fejemet pedig bevertem egy székbe.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

-Niall kicsim jól vagy? - keltem fel az immár véres földről de Niallt nem találtam helyette csak sok halott, sérült embert és egy égő repülőt.
-Nee ilyen nem leheet - kiabáltam.
A föld nem volt valami járható de megpróbáltam.

                                  


Elindultam megkeresni Niallt de nem találtam. Mindenhol vér. És mivan ha meghalt? Ha meghalt életem nagy szerelme? Nem bírom tovább. A kezem a lábam az arcom mindenem véres lett. A ruhám cafatokban vannak rajtam. A hajam mint egy boszorkánynak. De most ez volt a legkisebb gondom. Csak mentem amerre a szemem látott. 
-Valaki.Hahó. - próbáltam kiabálni de éreztem hogy a lábaim nem bírják tovább és előttem minden elsötétül. De mennem kell. Nem adom fel. 'I won't give up' járt a fejemben. 
Valaki közeledett felém.
-Niall? - kérdeztem és kezdtem el futni.
-Nem. Kisasszony jól van? Én egy mentős vagyok.
Amint ezt meghallottam kicsit elszomorodtam. 
-Persze jól vagyok - dadogtam és elkezdtem utána menni - van még túl élő?
-Hát nem tudom engem elküldtek hogy keressek túl élőket de én csak a kisasszonyt találtam. Azóta lehet hogy még találtak.
-Jessie, a nevem Jessie - mondtam.
Egyre jobban közeledtünk a mentőkocsik felé. Valakit pont toltak be a mentőkocsiba. Még így is helyes volt.. Szőke hajú mint Niall.
-Jessie? - hallottam egy erőtlen hangot.
Elkezdtem rohanni a mentőkocsihoz már tudtam hogy ő Niall?
-Maga az a bizonyos Jessie? - kérdezte a másik mentős.
-Igen én vagyok. - mondtam miközben megöleltem Niallt.
-A párja gondolom.. egész úton csak magáról beszélt..
Én nem hallottam és nem is láttam semmit csak Niallt ahogy előttem fekszik azon az ágyon tiszta véresen. Nem bírtuk ki hogy ne csókoljuk meg egymást.
-Niall kicsim jól vagy? - kérdeztem ijedten.
-Persze én jól vagyok de te? - mondta erőtlenül.
-Az most mind1 lényeg hogy te jól légy. - mondtam és magához szorított.
-Nem mind1. Engem érdekel. Nem tudom hogy mit csinálnék ha te nem lennél nekem.
-Bocsánat de el kell hogy vigyük Niallt a kórházba és magát is. - mondta a mentős miközben beraktak minket a kocsiba.
Az utat végig beszélgettük. Rémes volt Niallt így látni.
Fél óra múlva megérkeztünk a kórházba és Niallt rögtön elvitték vizsgálni.
-Jessie fáradjon be - hívott be a doki.
Gyorsan megvizsgált.
-Noss.. nincs semmi baja csak egy kis enyhe agyrázkódás. - mosolygott.
-Oké. köszönöm - mentem ki.
Mikor kiértem Niall még nem volt sehol. Jobbnak tartottam ha felhívom az anyukáját.
-Haló Maura? - nyeltem egyet a telefonba.
-Igen. De te ki vagy? - kérdezte.
-Hát ez nem a legalkalmasabb idő hogy bemutatkozzak de Jessie vagyok Niall barátnője és Niall.. kórházba került..
-Hogy mi? - hallottam hogy a hangja elcsuklik.
Megadtam Maurának a címet és azt mondta hogy rögtön ide jön mert közel volt.
15 perc után idejött.
-Csókolom - álltam fel.
-Szia Jessiekém. - ölelt meg.
-Maguk Niall Horan hozzátartozói? - kérdezte a doki.
-Igen mi vagyunk. - válaszoltunk Maurával egyszerre...

4 megjegyzés:

  1. hajaj na vajon mi történt? am...csak enyhe agyrázkódás..á semmi baj..xd

    VálaszTörlés
  2. http://onedirectonenci.blogspot.hu lécci megsoztanád a blogom?És amúgy nagyon jó lett gyorsan kövit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett... Most kezdtem olvasni de nagyon megtetszett.
    Siess a kövivel és benéznél ide is ha van időd kérlek? : http://czinevani3005.blogspot.hu/

    VálaszTörlés