Összes oldalmegjelenítés

2012. november 2., péntek

2. rész 6. fejezet

Sziasztok. Bocsi hogy eddig nem hoztam új fejit de nagyon el voltam havazva. Remélem azért figyelemmel követitek a blogot:))


*Jessie szemszöge*

-Niall - fordultam Niall felé. - haragszol?
-Dehogy is kicsim miért haragudnék? - nyitotta ki hirtelen kék szemeit.
-Azért mert most nem csináltuk.. - sütöttem le a szemeimet.
Niall itt elröhögte magát.
-Kicsim akkor csináljuk amikor te is szeretnéd - mondta majd egy csókot lehelt a nyakamra. Én erre megcsókoltam majd lefeküdtünk aludni.

*Reggel*

-Bazdmeg Niall elkéseeek - ordítoztam.
-Hm.. kicsiszívem honnan késel el? - értetlenkedett kómás fejjel.
-Hát.. még nem mondtam neked de mennem kell a fogorvoshoz.
-Ajjhh.. - vigyorodott el. - öltözz fel elviszlek.
-Köszi - csókoltam meg.
Niall csak felvette a tegnapi nadrágját és a pólóját amit a földön hagyott. De én mit vegyek fel? Sok keresgélés után végre megtaláltam a megfelelő ruhát a fogorvoshoz. Egy rózsaszín szoknyát és egy vékony pulcsit vettem fel egy magassarkúval

                


Niall már lent várt a kocsiban de én még előtte írtam egy levelet a többieknek mert még ők alszanak.
A levélben ez állt:

Sziasztok.

Niallel elmentünk a fogorvoshoz. Majd hívlak titeket ha lesz időm.
Puszi, Jessie


Kimentem és beültem a kocsiba.
-Jessie majd akkor mikor menjek érted? - kérdezte Niall.
-Hát.. nem vársz meg? - néztem rá kiskutya szemekkel.
-De megvárlak..- vigyorgott.
10 perc kocsikázás után megérkeztünk.
Bementünk a fogorvoshoz és pont én jöttem. 
-Kívánj sok sikert. - mondtam Niallnek és megöleltem.
-Ügyes légy kicsim - vigyorgott Niall és megcsókolt.
Én szép lassan bevánszorogtam a fogorvosi rendelőbe és beültem a székbe.
-Noss, Jessie - kezdet a doki - akkor megnézem a fogadat és majd megmondom hogy mit tehetünk.
-Oké. - mondtam és nyeltem egy nagyot.
Kinyitottam a számát és a doki elkezdte nézni a fogaimat. Nagyon féltem a fogorvostól. Talán semelyik dokitól nem féltem annyira mint a fogorvostól. Meg még a nőgyógyásztól.. de most szerencsére nem ott vagyok.
-Áh.. tudom már - kezdett bele a doki - fogszabályzó.
-Hogy mit mondott a doktor úr. - este ki a székből. 
-Fog-sza-bály-zó. Érti amit mondok? - nézett rám hülyén.
-P-p-persze. - dadogtam. 
A doki átküldött egy másik orvoshoz aki felrakja a fogszabályzót. 
Bementem elmondtam minden bajomat kínomat és leültem a székbe. A doki elkezdet felrakni a fogszabit.
-Dokibá ez sokáig fog még tartani?
-Nem a ha befogja a száját. - mondta durván.
Fél óra után befejezte és én kifizettem. Kimentem és megnéztem magam a tükörben. 
Így néztem ki:

                                                             


Ez valami rémes volt. Remélem azért Niallnek tetszeni fog. De tényleg.. hol van Niall? Mind1.. biztos hazament elindulok én is gyalog.. nem lakunk olyan messze egy kis mozgás mindenkinek jót fog tenni. És az utcán mit láttak szemeim? Niallt.. egy másik lánnyal.

                               



Ilyen nincs.. megcsalt?.. És ez a lány.. Amy Green? Akivel az újságban is volt? Mind1.. elhessegettem ezeket a gondolatokat és fogtam egy taxit. Beültem és megnéztem hogy biztos ők azok. Hát és ők.. Gyorsan hazamentem és kifizettem a taxit. Berontottam a házba és elkezdtem sikítani.
-MIÉRT VELEEM? - kiabáltam.
Senki nem volt itthon csak egy levelet találtam, amiben ez állt.

Kedves Jessie és Niall:

Elmentünk egy kicsit kirándulni és a bemutatni a családunknak a lányokat.
Majd jövünk. A fiúk.


Felrohantam a szobánkba és elkezdtem bedobálni a ruháimat a bőröndbe. Mire sikerült összepakolnom és levonszolnom magam és a bőröndömet a lépcsőn pont bejött Niall. 
-Szia kicsim. - csókolt volna meg de én eltoltam magamtól. - mi a baj szivi?
-Semmi.. csak.. - itt elsírtam magam.
-Mi a baj Jess? - ölelt át. Most nem toltam el magamtól jó volt érezni teste melegét..
-Láttalak egy másik csajjal.. Amy-vel.
Most Niall tolt el magától egy kicsit hogy fel tudjon venni az ölébe. Én reflexszerűen a lábaimmal megkapaszkodtam a derekában. 
-Kicsim tudom hogy mire gondolsz.. én TÉGED szeretlek.
-Akkor miért voltál vele? és az újságban is? - tört rám a sírás.
-Ne sírj.. - törölte le a könnyeimet. - nekem Amy olyan mint spongyabobnak patrik. 
-...mind1 - öleltem meg - én akkor is szeretlek és harcolni fogok érted.
Niall csak mosolygott és visszaölelt.
-Kicsim jó hogy összepakoltál. - mondta Niall.
-Miért? - értetlenkedtem.
-Megyünk Írországba - vigyorgott.
-De-de  minek? - értetlenkedtem amíg Niall kitessékelt a házból be a kocsiba.
-Bemutatlak anyának. - vigyorgott.
-És és ha nem fogok neki tetszeni? - ijedtem meg.
-Tudod kicsim... nem anyukámnak kell hogy tetsszél. - csókolt meg.
10 perc után oda értünk a reptérre. Megvettük a jegyet és felszálltunk a repülőre. Mindenki elhelyezkedett. 4 óra utazás után egy női hang megszólal:
-Biztonsági öveket bekapcsolni a repülőgép zuhanásnak indul..











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése