Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 22., szombat

4. fejezet

"-Segítenetek kell a szülésben..."

-Ho.hogy mi?? - értetlenkedett Niall.
-Ááááááá se segitenetek k-kell.
-De hogy? Még én sem szültem. 
-Jessie segítenünk kell. - állapította meg Niall.
-Ha nem mondod hülyén fogok meghalni. - kiabáltam.
-Jó nah khmm.. akkor hagyjál.
-Nem igaz ilyenen összeveszni.
-Én csak mondtam.
-Niall kicsim eddig is tudtuk hogy segíteni kell..-.-" Bocsi hogy kiabáltam ideges vagyok na.
-Mind1. Lélegezzen nagyokat. 
-Hmmm... huuuu hmmm huuuu - próbált lélegezni a nő. - jön jön a babaa.
-Ohh istenem. - mondta Niall a baba fejecskéje látván és elájult.
-Nah még csak ez hiányzott. - mondtam. - jó akkor.. ő.. mit szoktak ilyenkor mondani?
-Nyomjon.
-Áhh..igen nyomjoon.
A nő elkezdett erőlködni és én meg mint aki érti hogy mit csinál elkezdtem neki segíteni.
-Látom a fejéét. - állapítottam meg.
-Azt az előbb is láttuk.
-Jah..
Megint mint aki érti hogy mit csinál segítettem a nőnek. Már a fél teste kint volt mikor elkezdtem szédülni. Jajj istenem csak most ne ájuljak el. Próbáltam segíteni a nőnek és végre sikerült. Megszült. A kisbaba felsírt.
-Köszönöm hálálkodott a nő.
Niall végre felkelt.
-Nah sikerült? - kérdezte.
-Aha .- mondtam.
-Oh hölgyem gratulálok gyönyörű kislánya lett.
-Fia. - javítottam ki Niallt.
-Öhömm igen.. fia..
-Köszönöm. - hálálkodott a nő.
-Szivesen  - mondtuk Niallel egyszerre.
Ohh.. istenem.. csak ez hiányzott a mai napra. Világra segítettem egy babát 18 évesen. Még én sem szültem de már levezettem egy szülést. De ha Niall itt elájult akkor majd ha én fogok szülni? Nah ezt a témát hagyjuk nem szeretném magam idegesíteni vele. Elég hogy itt vagyunk egy kis helyiségben 3-an vagyis most már 4-en. A baba csak sír. A fejem már megfájdult.. nekem se kell gyerek egyhamar... arra eszmélek hogy Niall a nyakamat csókolgatja.
-Niall fáradt vagyok most ehhez
-Csak egy kicsit. - mondta és tovább csókolgatott.
-Nemm szeretnék beleszólni de nem kell szerintem nektek még gyerek. Hány évesek is vagytok? - kérdezte a nő
-19 és 18. én vagyok 19. hihiii- mondta Niall.

-Nahát akkor meg pláne nem kell nektek még gyerek. De ha nagyon azt akarjátok egy tanácsom van: Az óvszer olcsóbb mint a pelenka. Értve vagyok fiatal ember? - kérdezte a nőcike, Jennie.
-Igen.. - szomorodott el Niall.
Én nem bírtam tovább és 10 perc után Niall karjaiban elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki lerak az ágyra. 
-Holvagyok? - kérdeztem kómásan.
-Itthon kicsim. - mondta Niall homlok puszit adva - aludj egy kicsit.
Én gyorsan elaludtam.

*Emma szemszög*

-Na lefektettem Jessiet. - mondta Niall.
-Igen Niall?Lefektetted xdd? - röhögtem.
-Ajj.. ne értsetek félre.
-Hé.. olyan jó idő van pont.. - kezdett bele Lou.
-STRANDIDŐŐŐ. - kiabált Harry.
-Harry halkabban Jess alszik. - mordult rá Niall.
-Nah gyerekek akkor megyünk strandra? - kérdezte Liam. 
-Nekem jó. - mindenki beleegyezett még Zayn is.
-Hát.ő. én nemm tudok most menni. - szomorítottam el a többieket. 
-Meert? - kérdezték.
-Mert most nincs kedvem. De ti menjetek.
-Oké. - mondták és elmentek pakolni. - én se megyek. - mondta Liam is.
A többiek 10 perc után visszajöttek majd elmentek a strandra. Liam elkezdett csókolgatni. Először a számat a nyakamat majd egyre lejjebb. 
-Ne Liam.. ne. - ellenkeztem.
-De azt hittem hogy te is le akarsz velem..
-Igen de most nem..
-Jó akkor.. hm.. - mondta és bevágta a durcát. 
-De Liam most nem.. kérlek értsd meg.
Akárhogy könyörögtem neki nem értette meg.
-Jó nah azért nem.. mert.. megjött na.. - mondta és befutottam a fürdőbe.
Liam utánam jött. 
-Jajj kicsim bocsi nem tudtam.
-Nem.. te bocsáss meg nekem. - mondtam.
Ezt megvitatva visszamentünk és leültünk tv-zni. Már este volt és a többiek még nincsenek itthon.. de ekkor..



Itt az új feji. Bocsi hogy ilyen sokára hoztam meg de már suli 

van és amúgy sem volt sok időm. Jó olvasást. :) 4-5 komi és 

jön kövi.:))



1 megjegyzés: